بدون شرح



نظرات شما عزیزان:

احمدرضا
ساعت0:27---2 بهمن 1393
همگی سلام..خاهشا پیشنهاد نده که بچه ها برن زن بگیرن..زود ازدواج کردن جز گرفتاری نیس..هرکس وقتش شد بهش میگم..همونطوری که به شما گفتم..الان برای همه ی بچه ها زوده..البته برادر خانمت یه کمی مساعد هست ولی بقیه تعطیلن..فعلا از دوران صعودت استفاده کن و صبر ذخیره کن برای دوران نشیبت..رمز موفقیت صبر و گذشته..موفق باشی

بی پلاک
ساعت23:33---28 دی 1393
حالا بزار ی ماه بگذره بعد ب بقیه پیشنهاد بده ک برن ازدواج کنن هنوز تنت داغه نمیدونی تو چ چاهی گرفتار شدی میخای دیگران رو هم گرفتار کنی

شوخی کردم برین همه زودتر زن بگیرن تا زن نگیرین عاقل نمیشین

پاسخ:من چند وقته دارم به همه می گم برین ازدواج کنین بچه ها گوش نمی دن.....واقعا تاثیرش زیاده......عادم عاقل می شه.....یه چند تا ماهی تابه بخوره تو صورت متوجه می شی چه کار خوبه و چه کار بد....


محمد
ساعت9:41---28 دی 1393
به سلامتی داداشم که رفت تا سرو سامون بگیره ....
به سلامتی داداشم که در زمینه ازدواج ادعا نکردو و اراده کرد
به سلامتی داداشم که هنوز شیرینی ازدواجشو به ما ند اد اما هنوزم به اندازه قبل دوستش دارم

داداش مبارکت باشه امیدوارم هر روزت شیرینتر از روز قبلت باشه
پاسخ:سلام.......ممنونم.....یاد بگیرین از من....زود باشین برین ازدواج کنین.....شیرینی هم به جاش....چشم...فقط یه خورده صبر کنین کمر راست کنم...بابا کمرم شکسته......الان باید پول رو هم بزارین کمکم کنین....شوخی کردم...همین که هعستین قوت قلبه برای من.....ان شاءالله شیرینی ازدواج شما رو بخوریم...


بی پلاک
ساعت19:16---27 دی 1393
سلام
به به این دیگه شرح نمیخواد خودش کلی با آدم حرف میزنه
امان از درد دوری................
الان فکر کنم تو حالت باید اینطوری باشه
اشکالی نداره زیاد ناراحت نباش این نیز میگذرد چون میگذرد غمی نیست
پاسخ:سلام..... ممنونم.....حالمو خوب نتونستین تصویر کنین....یه چیز بد تر از اون.....خیلی سخته......خییییییییییییلی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : شنبه 27 دی 1393برچسب:, | 16:7 | نويسنده : سید فرهاد |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
?